Leggyakrabban feltett kérdések

Az alábbiakban választ talál a leggyakrabban feltett kérdésekre:

 

1. Hogyan találom meg a megfelelő típusú tükröt?

Az üzletben a keresőmotorba beírhatja a kívánt kifejezéseket, vagy használhatja a létrehozott kategóriákat. Ha problémába ütközik a tükör kiválasztása során, bármikor kapcsolatba léphet tanácsadóinkkal a +3615507534 -es telefonszámon vagy e-mailben a info@tukromata.hu címen.
 

2. Hogyan adhatok le rendelést?

A rendelési folyamat nagyon egyszerű! Ha megtalálta a kedvenc tükör típusát, csak kattintson a KOSÁRBA gombra, majd töltse ki a rendelési űrlapot és fizesse ki a terméket. Lépjen kapcsolatba velünk, ha bármilyen probléma merül fel!
 

3. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

A megrendelés kifizetése biztonságos online fizetési rendszeren keresztül történik, azaz: PayU, hitelkártya, bankkártya, hagyományos átutalás vagy utánvét formájában (a futárnál).
 

4. Mennyi az átfutási idő?

Minden ügyfél számára egyedileg készítjük el a termékeket. A megrendelt tükör szállítása általában a következő munkanapon történik. A megrendelés teljesítési határidejének kezdete a megrendelés feldolgozását megerősítő e-mail elküldése - az összes lényeges információ és a fizetés beérkezése után.

5. Hogyan történik a belföldi és a külföldi szállítás?

A szállítás belföldön és külföldön is futárszolgálattal történik. A szállítási idő országonként eltérő (a tengerentúli szállítmányoknál egyedi ár kerül megállapításra).

- A szállítás Magyarországon körülbelül 3-5munkanapot vesz igénybe.
- A szállítás más európai országokba körülbelül 3-5 munkanapot vesz igénybe.
- A szállítás az USA-ba körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.
- A szállítás más helyekre körülbelül 4-6 munkanapot vehet igénybe.
 

6. Mennyibe kerül a megrendelés?

A rendelés költsége a tükör típusától és méretétől függ. Miután kiválasztotta valamelyik tükröt, a kosárba lépve megjelenik a rendelés teljes összege.
 
A szállítási költséget minden megrendeléshez hozzá kell adni.
 

7. Mi a teendő, ha a csomag sérült?

Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson a csomag átvételekor a futártól, mindenképpen bontsa ki a csomagot a futár jelenlétében. Ha a termék megsérült, azonnal készíttessen a futárral kárbejelentést. Majd küldje el a info@tukromata.hu címre, a kárról készült fotóval együtt. A bejelentés beérkezését követően egy új, teljes értékű terméket küldünk Önnek.
 

8. Hogyan nyújthatok be panaszt?

Ha a kiszállított termék nem felel meg a megrendelésének - rossz méret, keret, anyag, vagy a megrendelés nem teljes, kérjük, azonnal értesítsen minket! Küldjön e-mailt a info@tukromata.hu címre, csatolva a hibáról készült fotókat. A panasz elfogadását követően elküldjük Önnek a megfelelő terméket, vagy visszatérítjük a pénzét.

 

9. Lehetőség van a megrendelt termék visszaküldésére?

A Tükromata.hu áruház 14 napot biztosít a szabványos termékek visszaküldésére. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy a visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt állapotú. A visszaküldött csomaghoz csatolja a tükör vásárlását igazoló bizonylatot és személyes adatait, valamint azt a számlaszámot, amelyre a visszatérítést kéri. A visszatérítésre a szükséges információk beérkezése és a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül kerül sor.
 

   

TOVÁBBI KÉRDÉSEK ESETÉN, ÍRJON NEKÜNK!